تفریحات پروازی تهران | معرفی بهترین تفریحات هوایی در تهران

تفریحات پروازی تهران

پیشرفت صنعت و تکنولوژی تفریحات و سرگرمی های زیادی برای انسان به ارمغان آورده است. اما یکی از هیجان انگیز ترین تفریحات بشر تفریحات پروازی است. بشری که از دیرباز آرزوی پرواز داشته و حالا به نقطه ای رسیده که پرواز را به یک تفریح هیجان انگیز تبدیل کرده است. 
لذت تفریحات پروازی به قدری زیاد است که خیلی ها خطرات احتمالی آن را به جان خریده و به صورت مستمر آن را دنبال می کنند. همین استقبال زیاد باعث شده باشگاه های هوایی زیادی تشکیل شده و به مخاطبین خود خدماتی تفریحات پروازی ارائه دهند.
امروزه تفریحات پروازی متنوعی در دسترس همه وجود دارد. تنوع تفریحات پروازی آنقدر زیاد است که می توان گفت با هر سلیقه ای می توان از این تفریح لذت برد.

 

انواع ورزش‌های هوایی کدامند؟

ورزش‌های هوایی منحصر به یک ورزش واحد نیستند. انواع ورزش‌های هوایی وجود دارند که می توانید در آنها شرکت کنید و ازشان لذت ببرید. تمام رشته‌هایی که ورزش‌ هوایی به حساب می‌آیند، در سطح بین‌المللی توسط سازمان غیرانتفاعی FAI که در سال 1905 تأسیس شد، اداره می‌شوند.

در ادامه لیستی از ورزش های هوایی محبوب ذکر می شود:

  • پاراگلایدر
  • پرواز با هواپیمای دو نفره
  • گلایدر
  • بالن هوای گرم
  • پاراسل
  • کایت سواری
  • جایرو کوپتر
  • پاراموتور
  • بانجی جامپینگ
  • زیپ لاین
  • چتر بازی
  • شبیه ساز پرواز
  • ایروباتیک
  • وینگسوت
  • ایروباتیک

البته بعضی از این تفریحات هوایی هنوز وارد ایران نشده است. ولی استقبال روز افزونی که از تفریحات هوایی می شود نوید این را می دهد که به زودی این تفریحات نیز وارد کشور خواهند شد. 

 

تفریحات هوایی تهران کدامند؟

وینگسوت
وینگسوت

تهرانی ها علاقه زیادی به تفریحات هیجان انگیز دارند. همین موضوع تفریحات هوایی تهران را به یکی از پیشگامان این رشته در ایران تبدیل کرده است. 
سایتهای تفریحات هوایی تهران در نقاط مختلف این شهر وجود دارند و به راحتی می توانید به آنها دسترسی پیدا کنید. اگر ترس از پرواز ندارید مطمئنا می توانید یک تجربه بیاد ماندنی از تفریحات هوایی تهران رقم بزنید. 
حتی اگر ترس از پرواز هم داشته باشید اصلا جای نگرانی نیست و این موضوع به این معنی نیست که باید کلا دور تفریحات پروازی را خط بکشید. چرا که همیشه خلبانان و مربیان ماهری وجود دارند که مسائل ایمنی را به شما گوشزد کنند و در صورت نیاز همراه شما پرواز کنند تا شما حس خوبی از تجربه پرواز داشته باشید.
در ادامه با انواع تفریحات پروازی در تهران آشنا می شویم تا راحت تر بتوانید تفریح هوایی مورد علاقه خود را انتخاب کرده و از آن لذت ببرید. 

 

تفریحات پروازی در تهران

 

پاراگلایدر

پاراگلایدر یکی از ساده‌ترین، سبکترین و آسان‌ترین شکلهای تفریحات پروازی در تهران است. شما می توانید از همان روز اول به تنهایی پرواز کنید. 

سقوط آزاد

سقوط آزاد به تخصص و تجربه و البته دل و جرات زیادی نیاز دارد. با این حال می توانید با سقوط آزاد دو نفره از تخصص و تجربیات یک مربی حرفه ای استفاده کنید.

بالن سواری

بسیاری از کسانی که برای اولین بار سوار بالن می‌شوند، تحت تاثیر آرامش بالن قرار می‌گیرند. خوبی این تفریح این است که خانوادگی یا با دوستان می‌توانید از آن لذت ببرید.

کایت سواری (هنگ گلایدینگ)

کایت سواری شباهت زیادی به پاراگلایدر سواری دارد. با این تفاوت که در کایت سرعت حرکت در آسمان می تواند بالا باشد. 

بانجی جامپینگ

بانجی جامپینگ شاید برای خیلی ها در دسترس تر از دیگر تفریحات هوایی تهران باشد. هنگامی که در بانجی جامپینگ می‌پرید بدن شما اندورفین ترشح می کند و با ترکیب آدرنالین احساس شادی و سر زندگی به شما دست می دهد.

زیپ لاین

زیپ لاین نیز یک تفریح هوایی در دسترس است که حتی در پارکها هم می توانید آن را تجربه کنید. به نسبت تفریحات دیگر هوایی با هزینه کمتری می توانید از زیپ لاین لذت ببرید.  فقط باید وزنتان بیشتر از 100 کیلوگرم نباشد.  

پرواز با هواپیمای دو نفره

وجود یک خلبان ماهر در کنار شما پرواز را ایمن می کند و در صورتی که نقص فنی، مشکل سلامتی یا ارتباطی پیش بیاید وجود یک خلبان دیگر کارایی و ایمنی پرواز را بالا می برد.

شبیه ساز پرواز

اگر ترس از پرواز مانع می شود تا تفریحات هوایی را تجربه کنید، شبیه سازی پرواز برای شما مناسب است. در شبیه سازی پرواز شما در کابین خلبان نشسته و به صورت مجازی حس پرواز را تجربه می کنید. 

 

پرواز تفریحی پاراگلایدر سواری در ایران

از میان تفریحات پروازی در تهران که نام برده شد، پاراگلایدر یکی از شناخته شده ترین تفریحات پروازی در ایران است. استقبال زیاد از این ورزش و وجود مربیان با تجربه باعث شده مراکز معتبر زیادی در ایران برای ارائه خدمات پاراگلایدر سواری دایر شوند.

 

قیمت تفریحات پروازی در تهران

در شهر تهران خدمات پرواز تفریحی در سایتهای شهران، وردآورد، تلو، پردیس، امام زاده هاشم و شهید همت ارائه می شود.
برای استفاده از خدمات مراکز پاراگلایدر سواری می‌توانید با ما در ارتباط باشید.
بطور معمول قیمت پاراگلایدر سواری تفریحی برای یک جلسه از یک میلیون تومان تا یک میلیون و پانصد هزار تومان متغیر است.

برای تجربه این ورزش هیجان انگیز با ما در ارتباط باشید!

فرم رزرو پروازهای تفریحی در ارس کلاب

۵
از ۵
۸ مشارکت کننده