آموزش پرواز با پاراگلایدر

آموزش پرواز با پاراگلایدر در آکادمی پرواز ارس کلاب

پاراگلایدر چیست؟ آموزش پرواز با پاراگلایدر در تهران چگونه است؟ برای پرواز با پاراگلایدر باید چه شرایطی داشته باشیم؟ پاراگلایدر ترکیبی از تجهیزات و یک چتر مخصوص است که امکان پرواز را برای انسان فراهم می کند. هدایت این وسیله بر عهده خلبان است و با استفاده از نیروی جاذبه حرکت می کند. وزن یک پاراگلایدر چیزی حدود ۱۲ تا ۱۵ کیلوگرم است و در تولید چتر آن از نایلون دو لایه ریپ استاپ استفاده می شود. پاراگلایدر، دارای امکانات متعددی می باشد و به آسانی می تواند لذت پرواز را به ارمغان آورد. پاراگلایدر با استفاده از جریان باد به حرکت در می آید و به کمک دستگیره های ترمز هدایت می شود. بر این اساس کنترل این وسیله در هوای آزاد آسان خواهد بود. نکته جالب توجه این است که با استفاده از پاراگلایدرها در ارتفاع ۱۰ هزار پا نیز می توان پرواز کرد.

با این وجود در ارتفاعات بیش از ۱۸ هزار پا امکان پرواز با این وسیله وجود نخواهد داشت. چرا که در این شرایط استفاده کردن از دستگاه های اکسیژن امری بدیهی و الزامی می باشد. هنگام وزش باد ملایم و در شرایط جوی آرام به راحتی می توان با پاراگلایدر پرواز کرد.  این در حالی است که در شرایط جوی نامساعد پرواز با پاراگلایدر مشکل و خطرناک می باشد. امروزه مراکز بسیار زیادی در سراسر جهان پرواز با پاراگلایدر را آموزش می دهند. بر این اساس آموزش پاراگلایدر در تهران و کرج نیز امکان پذیر می باشد. در ادامه نکات مربوط به استفاده از این وسیله را بررسی می کنیم و سپس آکادمی ارس کلاب را معرفی می نماییم.                                                 

چه کسانی می توانند با پاراگلایدر پرواز کنند؟

واقعیت این است که پرواز با این وسیله برای عموم مردم امکان پذیر می باشد. با این وجود برای استفاده از این وسیله باید مسیر قابل توجهی را بدوید و از آمادگی جسمانی مناسبی برخوردار باشید. چرا که یکی از مهمترین الزامات تیکاف با پاراگلایدر، دویدن یک مسیر چند متری می باشد. علاوه بر موارد مذکور عدم وجود عارضه قلبی و توانایی کنترل استرس نیز از دیگر موارد الزامی در هنگام پرواز با پاراگلایدر می باشد. در کنار تمام مزایای پاراگلایدر استفاده از این وسیله می تواند خطرناک باشد. چرا که هنگام پرواز با آن باید تمام اصول ایمنی را به طور کامل رعایت کنید. برای پرواز با پاراگلایدر باید وزن بین ۲۰ الی ۱۰۰ کیلوگرم را داشته باشید و هنگام دویدن از کفش های مناسب استفاده نمایید. 

پیشنهاد سردبیر : خطرات پاراگلایدر

آموزش پرواز دو نفره با پاراگلایدر چگونه است؟

برای پرواز با پاراگلایدر باید تجربه و مهارت کافی داشته باشید. با این وجود علاوه بر آموزش پرواز، امکان رزرو پرواز دو نفره یا همان تندم نیز وجود خواهد داشت. در پرواز های تندم از یک چتر بزرگ استفاده می شود. در این شرایط حمل دو نفر با استفاده از پاراگلایدر امکان پذیر خواهد بود. مسافر و خلبان دارای صندلی های جداگانه ای خواهند بود و خلبان موظف به هدایت چتر می باشد.   

معرفی آکادمی پرواز ارس کلاب

در آکادمی پرواز ارس کلاب امکان آموزش پرواز با پاراگلایدر وجود دارد. بر این اساس برای راحتی حال هموطنان گرامی امکان آموزش پرواز در تهران و کرج فراهم شده است. علاوه بر آموزش پرواز با این وسیله، امکان رزرو پروازهای تفریحی نیز وجود خواهد داشت. علاوه بر این برای آموزش آکروباسی می توان در دوره های آکادمی پرواز ارس کلاب شرکت کرد. آکادمی ارس کلاب تلاش کرده است تا در زمینه آموزش از مجرب ترین مربیان پرواز استفاده نماید. علاوه بر این تمام خدمات این مجموعه با نازلترین قیمت به هموطنان عزیز ارائه می شود.

استفاده از پاراگلایدر در تهران و پاراگلایدر در کرج دشوار نیست اما نیازمند دقت می باشد. پرواز با پاراگلایدر و آموزش آن با رعایت اصول ایمنی انجام می شود و تمام نکات لازم در حین پرواز آموزش داده خواهد شد. قیمت دوره بر اساس سطح آن مشخص خواهد شد. بر این اساس دوره های آموزشی در آکادمی ارس کلاب به چهار دسته مختلف تقسیم بندی می شوند. این دوره ها شامل سطح مبتدی، مستقل، متوسط و پیشرفته می باشند که با توجه به مهارت و تجربه شما مشخص می شوند. برخلاف بسیاری از آکادمی های مشابه در ایران برای پرواز با پاراگلایدر نیازی به جستجوی تپه یا قله مناسب نخواهد بود. چرا که با استفاده از ماشین های مخصوص نیز امکان به پرواز درآمدن پاراگلایدر فراهم خواهد شد. امروزه افراد زیادی با استفاده از پاراگلایدر، لذت پرواز را تجربه می نمایند و تجربه هیجان انگیزی را رقم می زنند.

۵
از ۵
۸ مشارکت کننده